Nog ‘n vakansie sien sy gat

Shoe, soos alle ander studente sien ek die meeste uit na die vakansies. Om saam klomp pelle Ramsgate toe te gaan of om te slaap tot die son al hoog sit. Om (nog) minder verantwoordelikheid te he. En natuurlik het ek nog ‘n rede hoekom ek uitsien; ek gaan Dubai toe. My male bly mos hier so ek sit in die vrek warm land tans. Ek herhaal VREK WARM land. Maar dis lekker om by my familie te wees en jis hier is nogals cool goed om te doen. Ek kan ski in ‘n mall, ek kan aqariums sien in winkelsentrums, die grootste mall in die wereld besoek, bargains kry by souks, swem by ongelooflike waterparke en daar is min goed so mooi soos die sonsondergangs hier.

Ek noem dit maar net, dit beteken darm ek’t iets die vakansie gedoen. (en dis deffenitief nie werk nie) Ek sien nou weer uit op in die squere in Pta te sit en die coctail special te drink by Cheeky Monkey en terug te keer na chaoties koshuis lewe. Vakansie is altyd lekker, maar soms dink ek dis over rated. Vir studente in elk geval. Ons lewe is eintlik ‘n vakansie.

Dis nooit lekker om terug te gaan na ‘n vakansie nie, veral nie so ‘n kort een nie. Maar nouja. Vakansie is vakansie en om eerlik te wees is student-wees ‘n tipe state of vacation. Vir almal wat nie meer studente is nie, net om jul te laat weet. Dis nogsteeds vrek lekker, nes destyds.

Lekker laaste kwartaal aan alle studente en aan al die ander normale mense. Soms is dit nodig om soos ‘n student te leef. Meeste probleme word in elk geval uit proporsie geruk.

~ deur carlaventer op September 29, 2009.

Lewer kommentaar

 
