Nuwejaarsvoorneme is ‘n klug

Nuwejaarsvoorneme is ‘n klug. Minder drink, harder werk, harder oefen en meer doen wat  jou gelukkig maak: dis hoe meeste se lysie klink.  Alhoewel ek seker is alle studente se lysie bevat nie minder drink nie. Eintlik bevat my lysie net meer gesond wees.  Maar ai wat praat ek nou oor?  Dis dan ‘n klug.  Ek staan steeds by daai stelling.  Ek moeg om voorneme te maak wat onmoontlik is om te volg.  Ek maak die jaar net een voorneme: om myself eerste gelukkig te maak. 

Dit klink dalk selfsugtig maar 2008 was ‘n hel moeilike jaar vir my.  Die lewe as student was rof, ek’t uitgemis op koshuis dinge omdat hokkie eerste moes kom.  Ek’t hard gewerk, hard geoefen en hard gehuil die jaar.  As negentienjarige kan ek met sekerheid sê die jaar het ek die meeste gehuil as in al die vorige 19.  Ek het op ‘n emosionele rollercoaster gery met baie hoogtepunte maar net soveel grond-toe-blows.  My familie wat geimmigreer het was seker die moeilikste aspek maar die feit dat my 3jaar verhouding sy gat gesien het het ook nie my emosionele welstand verbeter nie.  Die feit is ek’s nou die belangrikste.  Maar ek ken myself, as die mense wat ek voor lief is gelukkig is is ek ook gelukkig.  So hier kom ek.  Ek pak my tanne uit vir 2009 want ek is vanplan om elke nuwe dag te verblind met hul teenwoordigheid. 

Ek gaan doen wat my gelukkig maak en ek weet onomwonde wat dit is.  Goeie hokkie te speel, meer te lees, onafhanklik te wees, lief te hê, saam pelle te kuier en by familie te wees is dinge wat my hart laat glimlag.  Die absolute rustighied net voor die son opkom, die gevoel in jou maag as jy uitsien na iets, die verwesenliking as jy iets beryk waarna jy gestreef het of dit nou is om ‘n spesifieke hokkie game te wen of jou ma se pienk pasta te vervolmaak.  Diè dinge gaan ek na streef om te beleef. 

Ek is uiteraard ‘n positiewe mens.  Dalk irriteer my optimisme jou maar ek gaan 2009 op horings neem.  En aan die einde van 2009 gaan ek lag vir die jaar wat verby is en ek gaan weet ek’s weer Carla want ek lag uit my maag.  Geseënde nuwejaar aan jul almal en mag  jul ook ‘n jaar vol glimlagte, wag nee, ‘n jaar vol maag-krampende-skaterlag hê.  Doen wat jou gelukkig maak!

~ deur carlaventer op Januarie 2, 2009.

One Response to “Nuwejaarsvoorneme is ‘n klug”

  1. Nou=ja toe! There you have it!

Lewer kommentaar

 
